Ascultă-ți inima ( Recenzie)

Descriere:
Eu sunt Annabel.
Fata care are totul.  Frumuseţea unui fotomodel, încredere şi o viaţă socială de invidiat.  M-am născut sub o stea norocoasă. Nu-i aşa? „Cea mai bună prietenă” a mea mă împroaşcă cu noroi. Familia mea se destramă încetul cu încetul. Iar vara, ce nu pare să se mai sfârşească, este scăldată în tăcere, secrete şi singurătate. Am cunoscut însă un băiat care nu mă lasă să mă ascund în cochilia mea. Un tip obsedat de muzică. Hotărât să-mi deschidă urechile şi să mă înveţe să ascult. Hotărât să-mi dăruiască zâmbetul pe buze. Dar poate el oare să mă ajute să uit ce s-a întâmplat în noaptea în care viaţa mea s-a schimbat pentru totdeauna?

Cartea a fost publicată la ediutra Epica, iar aceasta este coperta ei:

asculta-ti-inima_1_fullsize

Opiniea mea:

Am fost plăcut surpinsă de aceast roman, pentru că mă așteptam la o carte despre o poveste de dragoste, dar este mai mult de atât. Este o poveste plină de emoție care te determină să-ți pui o serie de întrebări despre tine însuți, precum “De câte ori am mințit pentru că am crezut că este singura posibilitate?”, “De câte ori am ascund adevărul chiar de mine însumi?”.

Dacă aș fi nevoită să caracterizez această carte în câteva cuvinte, acestea ar fi: emoție, familie, putere. Emoție, atât pentru că este imposibil să nu fii surpins de modul în care Annabel preferă să-și țină secretele ascunse, cât și pentru că sunt anumite pasaje în carte în care sunt atât de artisitc surpinse anumite sentimente, pe care surorile ei le simt. Familie, pentru că este povestea unei familii, care încet-încet se destramă. Iar motivul pentru care zic putere vă las să-l descoperiți singuri.

Cu toate că Annabel este personajul principal al romanului, surorile ei sunt la fel de interesante precum ea! Toate trei sunt fotomodele și fiecare ar un stil de viață complet diferit de al celeilalte. Mi-ar plăcea să citesc o carte despre Whitney și Kristen. Kristen este cea mai mare dintre surori și cea cărei îi place cel mai mult să iasă în evidență, fiind cosiderată “rebelă”, pe când Whiteny este cea “mijlocie” și o persoană retrastă, căreia îi place să petreacă mai mult timp singură. Anna, cea mai mică dintre surori, obișnuia să fie foarte populară, dar după un incident la o petrecere, ajunge să rămână fără prieteni. Își petrece toată vara singură, mai mult închisă în casa, iar prima zi de școală i se pare înspăimântătoare, ajungând să își petreacă pauza de masă pe zidul școlii alături de Owen, un al “ciudat” al liceului. Owen Armstrong este unul dintre personajele mele preferate din această carte, pentru că toată lumea îl crede un “bătăuș” și o persoană înfricoșătoare, însa Annabel reușește să-l descopere pe addevăratul Owen, băiatul care este mereu sincer și pasionat de muzică.

DSC01367

Nu vreau să zic mai multe despre carte, pentru că mă pierd în dorința de a povesti cât mai multe și risc să postez și spoilere. Sper doar să citiți aceast roman și să vă placă la fel de mult cum mi-a plăcut mie!

Până pe data viitoare!♥